
Gabinet Logosido powstał, aby w profesjonalny i przyjazny sposób pomagać dzieciom
i dorosłym.
"Logopedia to dla mnie przede wszystkim nieustanny rozwój.
Wierzę, że dobra atmosfera i chęć do pracy to połowa sukcesu terapii. Dlatego każdą relację z pacjentem traktuję indywidualnie i buduję ją na wzajemnym zaufaniu i akceptacji."
W swojej pracy terapeutycznej korzystam z różnych dziedzin wiedzy, z różnych narzędzi. Szukam różnych pomocy; wszystkiego, co może pobudzić wyobraźnię, ułatwić koncentrację i zachęcić do działania.
Wiedza, którą nieustannie zdobywam na interdyscyplinarnych szkoleniach i kursach pozwala mi na szersze spojrzenie na każdego Pacjenta. Dlatego moja terapia logopedyczna nie jest typowo stolikowa, ale przede wszystkim miofunkcjonalna, oparta na globalnej pracy z ciałem i dostosowana do każdego pacjenta bardzo indywidualnie.
W podejściu do wychowania i pracy z dziećmi bliskie jest mim NVC (Porozumienie bez Przemocy) oraz Pozytywna Dyscyplina (ukończyłam kurs Pozytywnej Dyscypliny dla rodziców). Porozumienie bez Przemocy to koncepcja, która zakłada komunikację we wzajemnym poszanowaniu uczuć i potrzeb.
Natomiast Pozytywna Dyscyplina uczy istotnych umiejętności społecznych i życiowych: szacunku, dbania o innych, rozwiązywania problemów, współpracy, daje dzieciom świadomość własnych zdolności i kompetencji
Odbyte kursy i szkolenia
Terapia czaszkowo-krzyżowa
MNRI Terapia neurotaktylna
Zaburzenia przetwarzania słuchowego
Dziecko z wadą postawy w terapiach sensomotorycznych
Mioterapia pacjenta ortodontycznego
Dziecko „wiotkie” z obniżonym posturalnym napięciem mięśniowym – program i sposoby oddziaływań terapeutycznych.
Elektro-neuro-mobilizacja obszaru twarzowego ENMOT
Diagnoza i terapia miofunkcjonalna
Nadwrażliwość słuchowa, APD, SPD a treningi słuchowe
Reedukacja oddechowa w terapii dzieci.
Gdy dźwięki bolą – nadwrażliwość słuchowa
Od działania do rozumienia – strategie pracy w niedokształceniu mowy o typie afazji percepcyjnej
Nadreaktywność sensoryczna w terapii SI
Konferencja Naukowo-Szkoleniowa pt. Zaburzenia ze spektrum autyzmu w teorii i praktyce
Ogólnopolski Kongres Wokół Integracji Sensorycznej
Nadwrażliwość słuchowa, APD, SPD a treningi słuchowe
Warsztaty Obserwacja kliniczna SI w aspekcie fizjoterapeutycznym
Ocena napięcia mięśniowego i postawy dziecka
Diagnoza i terapia SI małego dziecka
Przetwarzanie słuchowe a napięcie mięśni posturalnych
Przetwarzanie wzrokowe – teoria, diagnoza, terapia
Kontrola posturalna w pierwszym roku życia
INNOWACYJNE METODY ELEKTROSTYMULACJI ZEWNĘTRZNEJ I WEWNĘTRZNEJ W LOGOPEDII
Trudności w połykaniu praktyczne techniki wspomagające układ pokarmowy
GRYZAKI W MIOTERAPII NIEMOWLĄT /WPROWADZENIE DO PROGRAMU PUMO/
Techniki leczenia ortodontycznego a mioterapia
OSWAJANIE JAKO NIEZWYKLE WAŻNY ELEMENT W TERAPII KARMIENIA
Diagnoza połykania i techniki manualne w terapii
Pacjent z nieprawidłowym napięciem mięśniowym- terapia
Język w teorii umysłu
MODELOWANIE JAKO NIEDYREKTYWNA FORMA TERAPII – PRACA Z DZIEĆMI
Z OPÓŹNIONYM ROZWOJEM MOWY I NIEDOKSZTAŁCENIEM MOWY O TYPIE AFAZJI
Moje dziecko nie mówi. Jak budować struktury języka u dzieci z opóźnionym rozwojem mowy
Anatomia palpacyjna dla logopedów
Mioterapia pacjenta ortodontycznego
Dysfagia czy zaburzenia karmienia – dlaczego to ważne dla terapii?
Badanie postawy ciała i wzorców napięciowych w odniesieniu do problemów logopedycznych
TEL. 502 500 468